Lansering på Lillehammer

Denne uka er det Norsk Litteraturfestival/Undsetdagene på Lillehammer, og siden jeg vant Uprisen ifjor, er jeg med i en rekke programposter. Torsdag 28.mai kl 10.00 lanserer jeg «Førstemann som pissa på månen» på Tinghuset, og alle som er på Lillehammer, er hjertelig velkomne! Den samme forestillingen opptrer jeg med på skoler mandag-onsdag.

Onsdag 27.mai møter jeg den danske forfatteren Lene Kaaberbøl i «2 på en time» på Plan B.  Kaaberbøl er forfatter av den populære Skammer-serien, og også høyaktuell som mulig vinner av den nordiske krimprisen Glassnøkkelen som utdeles 29.mai i Reykjavik.

>> Sjekk Litteraturfestivalens nettside for andre programposter jeg er med i.

Legg igjen en kommentar

