Egen nettbokhandel: Pangbok.no

I år er det ti år siden jeg ble forfatter – da «Pibull-Terje går amok» kom ut. Dette feirer jeg med et spesielt slags PANG – nærmere bestemt Pangbok.no.  

På Pangbok.no kan du bestille mine bøker, lydbøker og alle Dunderlyprodukter. Bøkene blir pakket og sendt direkte fra Forlagssentralen.

Så vidt jeg vet, er jeg første norske forfatter som oppretter en egen nettbutikk, i Pangbok.no-bloggen kan du se hvorfor jeg har valgt å gjøre dette…

To spesialtilbud i anledning åpningen:

Legg igjen en kommentar

