Travle tider

For tiden er det lav aktivitet både her på bloggen min, på Facebook-siden og også i butikken Pangbok.no. Men det er bare fordi jeg er så travel med så mye annet:

  • Jeg sitter i juryen som skal velge ut to norske kandidater til den helt nye Nordisk Råds barne- og ungdomslitteraturpris, som for første gang skal deles ut 31.oktober i år
  • Jeg er kunstnerisk leder for Verdens Beste – som er Tromsø Internasjonale Filmfestivals nye barnefilmfestival (29.mai-2.juni i år)
  • Jeg holder på med superhemmelige skriveprosjekter, og også andre nokså hemmelige prosjekter, som jeg ikke kan si et pip om akkurat nå

Men, i april kommer en helt ny bok. Det er ikke en tjukk bok. Det er ikke en lang bok. Men den har veldig fine tegninger. Mer informasjon kommer snart!

Legg igjen en kommentar

