Følg med på Facebook…

Herremin hatt, det er lenge siden jeg har oppdatert denne siden! 

Det kan jo virke som om alt står stille her hos meg, men neida: det skjer så mye at jeg ikke får tid til å fortelle om det…

Etter at vi startet animasjonsfilmselskapet Fabelfjord har det vært kjempetravelt, blant annet har jeg hatt regi på et par prosjekter vi har gjort, blant annet en informasjonsfilm for Senter for samhandling og telemedisin (se den her: https://www.youtube.com/watch?v=RPsztLvsKWE). I tillegg har jeg lagt bak meg den andre Verdens Beste – Tromsø Barnefilmfestival, der jeg er festivalsjef og plukker ut filmer vi skal vise.

Men blir det noe tid til skriving, da? 

JA, det blir det, og til høsten kommer i alle fall to små og en litt større bok – i tillegg er jeg godt i gang med et par (eller kanskje tre?) romaner …

Nå er kanskje ikke behovet for å holde seg daglig oppdatert om hva jeg driver med så veldig stort der ute, men jeg klarer i alle fall innimellom å oppdatere Facebooksiden min, så den er det bare å følge. Ellers er nettbutikken min Pangbok.no absolutt operativ og så å si sjølgående.

Legg igjen en kommentar

