«Baksiden» nå ute som lydbok

9788242173812«Baksiden» er på vei ut i bokhandlene – og nå er også lydboka utgitt. Denne gang er det ikke jeg selv som leser.

De fleste av bøkene mine har jeg selv lest inn som lydbok. Men i «Baksiden» er det Katrine på 16 år som forteller, og etterhvert kommer også et par andre stemmer inn i historien. At Endre (40) skulle lest Katrines stemme, kjentes ikke helt riktig.

Fanny Vaage leser derfor Katrine, mens Ivar Nergaard (kjent fra bl.a. Doktor Proktor-lydbøkene) leser farens stemme. Petter Vermeli leser også, men hvilken stemme han målbærer, skal jeg la være hemmelig…

Jeg har ikke selv fått hørt hele lydboka ennå, bare dette utdraget på Lydbokforlagets side.

Det blir forresten snart lansering både i Oslo, og i Tromsø. Oslo lørdag 18.november kl 13 på UGLA ved Sehesteds plass. Tromsø: Verdensteatret Kafé og Bar, torsdag 23.november kl 19.30. Alle er hjertelig velkommen!

Lydbokforlaget har dessverre ikke noe bilde av Fanny, men sånn her ser Ivar og Petter ut:

Kopi av Bilde 010 svarthvitt

Ivar Nergaard.

Petter Vermeli fri bruk 2014 web

Petter Vermeli.

Legg igjen en kommentar

